poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Helen McCrory

Helen McCrory (ur. 17 sierpnia 1968 w Londynie) - angielska aktorka. Laureatka kilku prestiżowych nagród m.in. BAFTA Award za rolę w filmie Streetlife. Znana jest także z filmów Królowa czy Hrabia Monte Christo. Zagrała Narcyzę Malfoy w filmie Harry Potter i Książę Półkrwi.Grała także w teatrze. Obecnie mieszka w Los Angeles.

Wybrana filmografia: Wywiad z wampirem, Skyfall, Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II, Królowa, Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część I, Władcy świata.
(wikipedia, filmweb)

6 komentarzy:

  1. Świetnie, gratulacje ! A Ty jak wysyłasz zagranicę listy to dodajesz znaczek lub pieniądze ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mam znaczek to tak ;) ale jak widzę na fanmailu, że były od danej gwiazdy odpowiedzi bez znaczka to tak też wysyłam, pieniędzy praktycznie nie wysyłam bo takich nie mam ;)

      Usuń
  2. OMG, OMG, uspokój się odetchnij, zacznij pisać z sensem...
    1
    2
    3
    Wow, serdecznie Ci gratuluję i wstyd się przyznać, ale bardzo zazdroszczę.

    Kolejnych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations :) Mam nadzieję że do mnie też dotrze odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam :) Gratuluję! IzaBellatrix ;)

    OdpowiedzUsuń