sobota, 30 marca 2013

Robin Williams

Robin McLaurim Williams (ur. 21 lipca 1951 w Chicago, w stanie Illinois) – amerykański aktor i komik.
W swojej karierze kinowej ma trzy nominacje do nagrody Oscara; za Good Morning, Vietnam (1987) jako żywiołowy spiker rozgłośni wojskowej (nagroda Złotego Globu), Stowarzyszenie Umarłych Poetów (1989) w roli niekonwencjonalnego nauczyciela, Przebudzenia (1990) jako wrażliwy lekarz neurolog. Poetycka kreacja szalonego i wzruszającego Perry'ego w komedii Fisher King (1991) przyniosła mu nagrodę Złotego Globu. Za rolę najzdolniejszego psychoanalityka z Bostonu, który słynie z niekonwencjonalnych metod działania w dramacie Buntownik z wyboru (1997) otrzymał Oscara w kategorii najlepsza rola drugoplanowa.

Wybrana filmografia: Stowarzyszenie Umarłych Poetów, Jumanji, Buntownik z wyboru, Między piekłem a niebem, Pani Doubtfire, Fisher King, Good Moning, Vietnam, Mork i Mindy, Patch Adams.
(wikipedia)
Autograf ten to prawdopodobnie secretarial.

9 komentarzy:

  1. Świetny aktor. Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Bardzo lubię tego aktora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing actor, congratulations :)
    I'm very happy for you :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny aktor. Serdecznie gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę wspaniałą kolekcję autografów, gratuluję Ci wytrwałości. Ja dopiero co założyłam swojego bloga, w dodatku o bardzo wąskim obszarze zainteresowania, jednakże skoro zaczynałeś od sportowych pamiątek i masz w swoim zbiorze podpisy skoczków, to może i moja strona Cię zainteresuje. Zapraszam, jeśli masz ochotę - www.autografy-skoczkow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje! Bardzo lubię tego autora, ale w filmach komediowych - jakoś to innych mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zdobycz :) ja lubię tego aktora za całokształt twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń