sobota, 20 kwietnia 2013

Nick Powell

Nicholas Edward "Nick" Powell (ur. 23 marca 1994 w Crewe) to angielski piłkarz występujący na pozycji pomocnika w angielskim klubie Manchester United. Wcześniej występował w Crewe Alexandra, którego jest wychowankiem. Młodzieżowy reprezentant Anglii. W 2011 roku wraz z kadrą do lat 17 zajął miejsca 3-4. na młodzieżowych Mistrzostwach Europy.
Do Manchesteru United trafił latem 2012 roku za kwotę 6 milionów funtów. Debiut zaliczył 15 września 2012 roku z bramką na koncie wchodząc z ławki rezerwowych w 71 minucie w meczu przeciwko Wigan Athletic, w którym Czerwone diabły wygrały na własnym stadionie 4:0.
(wikipedia)

5 komentarzy:

  1. gratuluję
    Udostępnisz mój blog? Ja już to zrobiłem :D
    http://autografydawida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super autograf :D Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój Boże! dlaczego ja nie widziałam tego posta?!
    gratulacje! :D
    rozumiem, że pisałeś na MU, tak?

    OdpowiedzUsuń