środa, 3 kwietnia 2013

Cameron Diaz

Cameron Michelle Diaz (ur. 30 sierpnia 1972) – amerykańska aktorka i modelka. Zyskała sławę w latach 90., dzięki rolom w filmach Maska, Mój chłopak się żeni oraz Sposób na blondynkę. Od tego czasu wystąpiła w m.in.: Aniołkach Charliego, Vanilla Sky i Gangach Nowego Jorku, a także dubbingowała postać księżniczki Fiony w serii animowanej Shrek. Diaz była czterokrotnie nominowana do nagrody Złotego Globu.

Wybrana filmografia: Maska, Gangi Nowego Jorku, Holiday, Co się zdarzyło w Las Vegas, Zła Kobieta, The Box. Pułapka.
(wikipedia, filmweb)

12 komentarzy:

  1. Gratulację :) Też posiadam ten wspaniały autograf ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje!
    Wspaniała aktorka! Ulubiony mój film z Jej udziałem to Holiday oraz Zła kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogratulować ! świetny graf , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :) gratulacje :) świetny podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wielkie gratki, ja ostatnio dostalam podpisy z planu Przyjaciolek, dla mnie to takze duzy sukces. Zapraszam i pozdrawiam http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie gratulacje!! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! Świetna aktorka, uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację, świetna aktorka którą bardzo lubię. Zazdroszczę Ci tego autografu

    OdpowiedzUsuń