wtorek, 9 kwietnia 2013

Agnieszka Radwańska

Agnieszka Roma Radwańska (ur. 6 marca 1989 w Krakowie) – polska tenisistka, finalistka wielkoszlemowego Wimbledonu 2012 w singlu, najwyżej notowana Polka w historii rankingu WTA.
Pierwsza polska tenisistka, która zarobiła na korcie ponad 1 mln dolarów amerykańskich . Zwyciężczyni dwunastu turniejów WTA w grze pojedynczej i dwóch w grze podwójnej. Triumfatorka dwóch juniorskich turniejów wielkoszlemowych Wimbledon 2005 i French Open 2006 w grze pojedynczej oraz finalistka juniorskiego French Open 2006 w grze podwójnej. Reprezentantka kraju w Pucharze Federacji oraz na Igrzyskach Olimpijskich 2008 w Pekinie i Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie, na których była chorążym. Zdobywczyni nagród WTA w kategorii Debiut roku za rok 2006, Ulubiona tenisistka publiczności za rok 2011, Ulubiona tenisistka publiczności za rok 2012, Ulubiony profil na facebooku oraz Ulubione wideo. Druga w historii Polka, która dotarła do finału turnieju wielkoszlemowego w singlu oraz do półfinału turnieju wielkoszlemowego w deblu. Jest także drugą osobą z Polski w erze open, która osiągnęła pierwszą dziesiątkę rankingu. Jest starszą siostrą tenisistki Urszuli Radwańskiej.
(wikipedia)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję! ;)
    Świetny podpis.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Super podpis, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :)

    Małe pytanko:
    W jaki sposób zdobyłeś autograf Anji Tepes ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoj niestety nie mogę podać adresu, bo domowy jest ;)

      Usuń
  4. Pogratulować :)
    świetna zdobycz ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Świetny podpis. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, to strasznie rzadki autograf ;) I tym bardziej cenny
    Zapraszam do siebie
    adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :) Małe pytanko:
    W jaki sposób zdobyłeś autograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      niestety muszę Ci odpisać to do każdemu - obiecałem go nie podawać nikomu :) mam nadzieję, że zrozumiesz :)

      Usuń
  8. A ten adres skąd miałeś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie, skąd zdobywasz te prywatne adresy?
    Bo jakoś nie wierzę w to, że podchodzisz i mówisz-Heloł daj mi swój adres!-
    P.S
    Polecam wejście na fanmail.biz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten otrzymałem od znajomego :)

      Usuń
    2. po co mam wejsc na fm?:)

      Usuń
    3. Kolo skąd masz takich znajomych?? :)

      Usuń
    4. zwykli znajomi, dokładnie adres otrzymałem od zaprzyjaźnionego kolekcjonera :)

      Usuń
  10. Super zdobycz!!!

    Jak zdobyłeś autograf Agnieszki Radwańskiej??

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam piłkę tenisową z jest autografem i dedykiem :)

    OdpowiedzUsuń