wtorek, 23 lipca 2013

Robert Korzeniowski


Robert Marek Korzeniowski (ur. 30 lipca 1968 w Lubaczowie) – polski lekkoatleta, chodziarz, wielokrotny mistrz olimpijski, świata i Europy, uznawany za jednego z najwybitniejszych polskich sportowców w historii, najbardziej utytułowany polski sportowiec pod względem zdobytych tytułów mistrza olimpijskiego.

Dorobek medalowy:
- Igrzyska olimpijskie - 4x złoto (Atlanta 1996, 2x Sydney 2000, Ateny 2004)
- Mistrzostwa świata - 3x złoto (Ateny 1997, Edmonton 2001, Paryż 2003), Brąz (Göteborg 1995)
- Mistrzostwa Europy - 2x złoto (Budapeszt 1998, Monachium 2002)
(wikipedia)

8 komentarzy:

  1. Przez całą moją edukacyjną karierę, starając się uniknąć wysiłku jako takiego, na każdych zajęciach WF na których trzeba było biegać, ja chodziłam. Cholera, trzeba się było zapisać do jakiejś sekcji lekkoatletycznej, może już miałabym medale...

    Gratuluję.
    Gratuluję też Ammana, ja wysłałam lata temu i nic. Może czas spróbować ponownie...

    OdpowiedzUsuń