poniedziałek, 28 stycznia 2013

Barbara Ritz

Barbara Ritz - ma 45 lat, urodziła się w Gdańsku i pod koniec lat 80. wyemigrowała wraz z rodziną do Kolonii w Niemczech, gdzie mieszka do dzisiaj. Obecnie pracuje w kancelarii adwokackiej swojego męża – Niemca. Gotowanie jest dla niej niczym oddychanie. Najbardziej chciałaby wrócić na stałe do Polski, do Gdańska, i otworzyć własną restaurację. Póki co prowadzi blog kulinarny: http://kulinarnamekka.blogspot.de. Jej popisowym daniem jest tatar z łososia z awokado podany na carpaccio z cukinii. W czasie wolnym biega w maratonach.
(masterchef.tvn.pl)

9 komentarzy:

  1. Widze, ze duzo osob postanowilo pisac z prosbami o podpisy Baski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy, autograf jest z końca grudnia (dokładnie 31.12) ;) nie wiem jak jest teraz

      Usuń
  2. Gratuluję, u mnie nn tez z panią basią, ja miałem ten graf jako jeden z pierwszych, bo w wigilię
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  3. taaaaaki komentarz Ci walnęłam, aż Internet strzelił focha i nie dodał go...
    Zawsze fascynowały (i nadal fascynują) mnie te fale autografów. Niedawno na wszystkich blogach były Musiały, teraz InoRosy i inne "masterszefy". Celebryci na pocztę chyba tirami jeżdżą. ;p
    Chociaż nie oglądam telewizji i nie znam tej Pani, to i tak gratuluję. ;)
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki xD od nowa pisalas czy to inny?
      InoRosa nie będzie bo mam ich osobiscie z wakacji :D
      ale Musiał będzie, bo odesłał wszystkim jednakowo listy hehe

      Usuń
    2. pół na pół ;p nie miałam weny na taki sam, z resztą ja nie lubię się powtarzać. :D

      Usuń
  4. ja to nawet nie wiem kto to ten caly Musiał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktor młodego pokolenia ;) mi znany głównie roli w serialu 'rodzinka.pl' ;)

      Usuń